20 مرداد 1393
شماره خبر: 127174

اخبار صحیح اثرگذارترین مولفه در عرصه‌های اجتماعی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اخبار صحیح اثرگذارترین مولفه در عرصه‌های اجتماعی است


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: استان البرز از پتانسیل خوبی در عرصه اطلاع رسانی برخوردار است و امید می رود با همکاری اصحاب رسانه گام های موثری در استان برداشته شود زیرا این حرفه اثرگذار ترین مولفه در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی است و دوری از حواشی یکی از مهمترین ویژگی های خبرنگاران است.
نخستین نشست خبری سرهنگ بخشعلی کامرانی صالح فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان البرز با اصحاب رسانه استان پیش از ظهر امروز بر محور تجلیل از خبرنگاران این حوزه و تشریح اولویت های مهم استان در حوزه انتظامی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز برگزار شد. سرهنگ بخشعلی کامرانی صالح در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه امیدوارم در این مسئولیت خطیر به کمک مردم و دیگر نهادها بتوان امنیتی در شان مردم البرز ایجاد کرد، اظهار داشت: زیر بنای تمامی برنامه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... امنیت است و علاوه بر امنیت، احساس امنیت نیز از اهمیت ویژه ای برخودار است.
مشارکت لازمه تحقق امنیت است
وی ادامه داد: امنیت مقوله ای نیست که توسط نهادی خاص ایجاد شود و مشارکت تمامی نهادها لازمه تحقق این امر مهم در جامعه است و خوشبختانه تجربه نشان داده در تمامی برهه ها مردم در این امر مشارکت داشته اند. فرمانده نیروی انتظامی استان البرز خطاب به خبرنگاران با بیان اینکه اصحاب رسانه پل ارتباطی مستقیم بین نهادها و مردم هستند، گفت: رسانه ها نقش تاثیر گذاری در توسعه امنیت و احساس امنیت دارند و در این راستا انتظار می رود همانند گذشته تمامی رسانه ها مجموعه نیروی انتظامی را یاری رسان باشند. سرهنگ کامرانی صالح افزود: استان البرز از پتانسیل خوبی در عرصه اطلاع رسانی برخوردار است و امید می رود با همکاری اصحاب رسانه گام های موثری در استان برداشته شود زیرا این حرفه اثرگذار ترین مولفه در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی است و دوری از حواشی یکی از مهمترین ویژگی های خبرنگاران است. وی در ادامه به اولویت های انتظامی در استان البرز اشاره و اعلام کرد: بنا بر مقتضیات مکان و جرائم هر استان برنامه ریزی برای مهار و کنترل جر برنامه های فرماندهان انتظامی خواهد بود و از این رو یکی از موضوعات مهمی که باید در البرز مورو توجه قرار گیرد مقوله انضباط اجتماعی است که با آگاه سازی مردم میسر خواهد شد.
برخورد قاطع با اراذل و اوباش اولویت ناجای البرز
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه ارتقا امنیت اجتماعی، مبارزه با سرقت، مبارزه با مواد مخدر و .... نیز از اولویت های ناجا در البرز به شمار می رود، گفت: در بحث مبارزه با سرقت با استقرار قرارگاه مبارزه با سرقت و پتاسیل های مطلوب موجود گام های موثری در جهت ارتقا امنیت بیش از پیش برداشته خواهد شد و در بحث مبارزه با مواد مخدر نیز برخورد قاطع با توزیع کنندگان و پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار قرار دارد و با جدیت پیگیری می شود. سرهنگ کامرانی صالح برخورد با اراذل و اوباش را مولفه مهم و خط قرمز پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه اشراف کامل اطلاعاتی برای برخورد با این گروه ها وجود دارد و عوامل پلیس برای توسعه امنیت با این گروه ها قاطعانه برخورد خواهند کرد. پیشگیری اجتماعی نیز یکی از دیگر از اولویت هایی بود که فرمانده نیروی انتظامی استان البرز به آن اشاره و اعلام کرد:همه نهادها، ارگان ها و مردم استان البرز در این امر دخیل هستند و باید در این امر مهم برای تسهیل در امور دیگر سرمایه گذاری شود.
دستگیری 6 نفر از اعضای باند جعل اسناد
وی در پایان با چند مورد از کشفیات در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: چندی پیش محموله قاچاق مواد مخدر که قرار بود در استان البرز پیاده سازی شود توسط عوامل نیروی انتظامی شناسایی و عوامل ان دستگیر شدند و همچنین با تلاش ماموران پلیس 6 نفر از اعضای باند جعل اسناد که در حدود 161 میلیارد ریال جعل سند داشتند دستگیری و تحویل مقامات قضایی شدند. گفتنی است در میان انبوهی از حاضران و عکاسان از نفر اول جشنواره مطبوعات البرز در بخش عکس دعوت و تجلیل نشد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود