14 تیر 1393
شماره خبر: 125233

انتصاب فرمانده جدید پایگاه بسیج اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

انتصاب فرمانده جدید پایگاه بسیج اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز


با صدور حکمی از سوی فرمانده بسیج حوره یک کارمندان شهید امرالله دادخواه استان البرز، آیت الله حیدری به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج شهدای محراب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز منصوب شد.
حسن عزیزی در جلسه تودیع و معارفه فرماندهان جدید و سابق پایگاه بسیج شهدای محراب ، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، با اشاره به قداست بسیج وارزش والای آن خدمت دراین مجموعه را توفیق الهی دانست و افزود:بسیج شجره طیبه ای است که با رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره)شکل گرفت و امروزه در موج بیداری اسلامی در برخی کشور های جهان ، جای خالی بسیج در این کشورها مشهود است و به دلیل نهادینه نشدن تفکر بسیجی کار آنها به سر منزل نهایی نرسده است و از موفقیت های ایرن نیز الگو نگرفتند و در اینجا رمز و راز فرامین امام خمینی برا ی همگان آشکار می شود. و نقش مؤثر و بی بدیل بسیج در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نمایان می گردد.
وی نهادینه شدن بسیج و تفکر بسیجی را زمینه ساز استقامت و پایداری و رمز پیروزی برای مسلمانان دانست و شکرگذاری به درگاه خداوند به دلیل داشتن این نعمت بزرگ را امری واجب برشمرد . مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این جلسه از زحمات و تلاش های عباس چایکار فرمانده سابق تقدیر و تشکرنمود و موفقیت آیت الله حیدری فرمانده جدید این پایگاه را از درگاه خداوند متعال خواستار شد. سرهنگ سید محمد مجیدی فرمانده سازمان بسیج ارادات و کارخانجات استان البرز در این جلسه با اشاره به ظرفیت های بالای آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، تلاش برای تربیت نیروهای ارزشی و جوانان بسیجی در این مجموعه را از مأموریت های مهم بسیج در آموزش فنی و حرفه ای استان البرز برشمرد. وی، مدت زمان طی دوره مهارت آموزی توسط کارآموزان در کارگاه های آموزشی را فرصتی برای تربیت اسلامی و انقلابی جوانان دانست و افزود:ما وظیفه سنگینی در آموزش فنی و حرفه ای بر دوش داریم و باید فرهنگ بسیجی را به جوانان حاضر در این مجموعه منتقل کنیم و آنها را به سوی ارزش های بسیجی جذب نماییم . فرمانده سازمان بسیج ارادات و کارخانجات استان البرز ، تلاش در این زمینه را نعمتی از سوی خداوند برای کسب اجر اخروی برشمرد و حمایت تمامی کارکنان از فرمانده جدید را برای ساختن پایگاهی الگو در سطح کشور را ضروری دانست. سید محمد مجیدی، از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به دلیل حمایت، همکاری و هماهنگی با بسیج ادارات تشکر و قدر دانی نمود و اظهار داشت :آقای عزیزی مدیری ارزشی، با خانواده ای ولایی و از سربازان همیشه در صحنه نظام است. وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فرمانده سابق پایگاه بسیج اداره کل ، برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود