18 اسفند 1392
شماره خبر: 118212

جهت گیری بسیج جذب نیروهای فعال است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جهت گیری بسیج جذب نیروهای فعال است


فرمانده سپاه کرج، جهت گیری و اولویت اول بسیج را جذب نیروهای فعال ذکر کرد و گفت: تحقق این مهم ماموریت بسیار بزرگی است که باید مورد توجه قرار گیرد و برای انجام آن نیز برنامه ریزی شود.
احمدرضا باهک در جلسه مشترک شهرداری و شورای شهر با بسیجیان و ائمه جماعات کرج با ارزیابی مثبت از فعالیت حوزه 8 سید الشهداء شهرداری کرج عنوان کرد: انسجام خوبی به واسطه فعالیت بسیج در شهرداری بوجود آمده است و به تبع این فرصت ایجاد شده در همه سازمان ها و مناطق شهرداری کرج همه افراد وارسته و برجسته که می توانند خدمت کنند، میدان دار شدند.
سرهنگ باهک در خصوص دیدگاه های متفاوتی که در مورد شهرداری وجود دارد، گفت: علاوه بر دیدگاه های داخلی، دیدگاه بیرونی نیز بر شهرداری و فعالیت های این دستگاه صحه می گذارد. همه از بیرون مدعی هستند که شهرداری باید تولید پول کند و همه تماشاچی باشند در صورتی که هر شهروندی از ابتدای تولد تا مرگ با شهرداری سر و کار دارد. وی ادامه داد: علاوه بر این شهرداری عهده دار انجام همه فعالیت های شهر اعم از عمرانی، خدماتی، زیرساختی، اقتصادی و ... است و آنطور که شاهد بودیم در همه این ماموریت ها این نهاد مردمی خدمات ارزشمندی را در سطوح مختلف ارائه داده است. وی با اشاره به جایگاه ایجاد شده برای فعالیت بسیج اظهارداشت: بسیجیان با توجه به فضای ایجاد شده به عنوان یک بسیجی باید دو موضوع را محور اصلی همه فعالیت های خود قرار دهند. در گام نخست با همه توان خود از اصول و ارزش ها دفاع کنند و در جایی که احتمال می رود حقی پایمال شود، عقب ننشینند و کوتاهی نکنند زیرا اجحاف و قصور کار یک بسیجی نیست.
جهت گیری اول بسیج جذب نیروهای فعال است
فرمانده سپاه کرج گفت: از مهمترین ماموریت ها و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود