1 شهریور 1391
شماره خبر: 10502

شكایت های مردمی از ناوگان تاكسیرانی را پیگیری می كنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شكایت های مردمی از ناوگان تاكسیرانی را پیگیری می كنیم

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان نظارت بر تاكسیرانی كرج گفت:شكایت های مردمی از نحوه خدمات دهی تاكسی ها را با جدیت پیگیری می كنیم.
'كریم افشار'افزود:دریافت نظرات مردم در قالب شكایت و پیشنهادات برای كیفی سازی خدمات تاكسیرانی در محور امور قرار داده ایم . این مسئول بیان كرد: به منظور پیگیری مشكلات مردمی و پاسخگویی مناسب به مشكلات آنها در مواجه با نحوه سرویس دهی ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت تاكسیرانی، واحدی با عنوان ' واحد رسیدگی به شكایات مردمی ' در این سازمان فعال شده است. افشار تاكید كرد: پیگیری مطالبات مردمی از اولویت های مهم سازمان تاكسیرانی است كه به جد نیز از سوی مسئولان ذیربط در این سازمان دنبال می شود. وی با بیان اینكه، سازمان تاكسیرانی به واسطه نوع خدمات رسانی در سطح شهر بیشترین ارتباط را با مردم دارد، عنوان كرد: این مهم توجه به انتقادها و نظرات شهروندان را از سوی این سازمان دو چندان می كند. نایب رئیس هیات مدیره اتحادیه تاكسیرانی شهری كشور در ادامه از رسیدگی به 485 مورد شكایت مردمی طی سال گذشته در كرج خبرداد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود