Logo

صفحه اصلي > اقتصادی > شروع سال کاری سایپا در مرکز تماس مشتریان

شروع سال کاری سایپا در مرکز تماس مشتریان


15 فروردین 1394. نويسنده: monshi
 شروع سال کاری سایپا در مرکز تماس مشتریان


مهندس مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور در محل مرکز تماس مشتریان و گفتگو تلفنی با مشتریان برنامه کاری سال 1394 را در گروه خودروسازی سایپا آغاز کرد.
مهندس مدنی پس از بازدید و گفتگو با مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: امسال برنامه و توان ، برای بهترین خدمات به مشتریان بسیج میشود و سعی میکنیم حالا که به بهترین استانداردها دست یافته ایم برای برآوردن انتظارات مشتریان خود بهترین خدمات را در پکیچ های مختلف ارائه نماییم تا خدمات را در زمان مورد نیاز مشتریان همراه با احترام و اکرام ارائه شود. در این بازدید بخشی از برنامه های کاری در حال انجام امور مشتریان تشریح شد و طبق گزارش های ارائه شده ، در ایام نوروز تمام نیازهای قطعات ویژه مشتریان که بیش از 1900 قطعه بوده ظرف کمتر از 24 ساعت در محل مشتریان از سیستم VOR سایپا یدک ارسال گردیده است. همچنین در ایام تعطیلات نوروز توسط نمایندگان سایپا در سراسر کشور تعداد 12831 نفر ساعت خدمات به مشتریان ارائه گردیده است.




بازگشت