صفحه اصلي > اقتصادی > راهاندازی دفاتر منطقهای در راستای حمایت از شبکه و مشتریان است
راهاندازی دفاتر منطقهای در راستای حمایت از شبکه و مشتریان است5 اسفند 1393. نويسنده: monshi |
قائم مقام معاون خدمات پس از فروش گفت: راهاندازی دفاتر منطقهای، اقدامی در راستای حمایت از شبکه نمایندگیها و افزایش رضایت مشتریان است. فریبرز زارعی بلقیس آبادی در آیین گشایش 6 دفتر منطقهای که با حضور روسا و اعضای انجمنهای صنفی نمایندگیها و کارکنان دفاتر منطقهای برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف، برنامهها و پروژههای عملیاتی حوزه شبکه و خدمات پس از فروش، ایجاد 11 دفتر منطقهای در دستور کار قرار گرفت که تاکنون 6 دفتر در مناطق تعریف شده مستقر شدهاند. وی ادامه داد: حضور در دفاتر منطقهای فرصتی است که همکاران میبایست آن را مغتنم بشمارند و تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتریان و احترام به حقوق آنان به کار بگیرند. قائم مقام معاون خدمات پس از فروش، بهبود کسب و کار نمایندگیها، رسیدگی به موقع به شکایات، ایجاد بسترهای لازم در بازرگانی خدمات، انجام امور مربوط به ارتقاء نمایندگیها پیش از ارزیابی سازمانهای مرتبط، پیگیری امور مربوط به مشتریان و بالا بردن رضایتمندی آنها در ارزیابیهای داخلی و برونسازمانی، کنترل، نظارت و مشاوره به شبکه در خصوص رعایت نظام آراستگی، گزارش و نظارت بر نمایندگیهای مولتی برند و پشتیبانی از خدمات پس از فروش را از مهمترین اهداف راهاندازی و انتقال دفاتر منطقهای عنوان کرد. زارعی ادامه داد: سایپایدک تلاش کرده است تا با دستهبندی مشکلات موجود و حل آنها در قالب پروژههای مختلف و همچنین حرکت در مسیر سیاستهای گروه سایپا، به سمت تعالی حرکت کند و نتایج اجرای این پروژهها قطعا ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری خواهد کرد. بازگشت |