Logo

صفحه اصلي > اقتصادی > توسعه محصول، نقشه راه آینده صنعت خودرو است

توسعه محصول، نقشه راه آینده صنعت خودرو است


14 بهمن 1392. نويسنده: monshi
توسعه محصول، نقشه راه آینده صنعت خودرو است


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از اجرای برنامه های توسعه محصول برای ورود خودروهای جدید به سبد این مجموعه خبر داد و گفت: گروه سایپا موفقیت خود در سال های آینده را در تولید خودروهای جدید دانسته و با مطالعه و شناخت کامل از جایگاه صنعت خودروسازی ایران، برنامه ریزی های گسترده ای را در زمینه ورود محصولات جدید در دستور کار خود قرار داده است.
مهندس سعید مدنی اظهار کرد: امسال با ورود سه خودرو جدید به سبد عرضه، وارد مسیری تازه از حیات گروه خودروسازی سایپا شده ایم و قصد داریم با ادامه این مسیر و گسترش فعالیت ها، برای سال های آینده نیز محصولات جدیدی را طراحی و تولید کنیم.
طراحی
بازگشت