19 دی 1390
شماره خبر: 3814

دستگاههای خودپرداز بانک سپه استان البرز افزایش می یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

دستگاههای خودپرداز بانک سپه استان البرز افزایش می یابد

مدیر شعب بانک سپه استان البرز گفت: تعداد دستگاههای خودپرداز بانک سپه در این استان به 46 دستگاه افزایش می یابد.
حسن میرزا عبداللهی ها بیان کرد: در سال گذشته تعداد دستگاههای خودپرداز بانک سپه در استان البرز34 دستگاه بود که در سال جاری این عدد به 44 دستگاه افزایش پیدا کرد. وی اظهار داشت: تراکنش حسابها و مراجعه کنندگان به دستگاههای خودپرداز شعب بانک سپه استان البرز، رتبه اول را در سطح کشور داراست، برای همین در آیندهای نزدیک به منظور رفاه حال همشهریان، به این تعداد دو دستگاه دیگر نیز اضافه میشود.
درخواست برای افزایش شعب بانک سپه استان البرز
میرزاعبداللهیها در ادامه این گفتگو ابراز داشت: با توجه به گستردگی استان البرز، در بسیاری از مناطق هنوز شعب بانک سپه مستقر نشدهاند. در همین راستا برای افزایش 10 شعبه در استان درخواست دادهایم و این مسئله را پیگیری میکنیم. وی اضافه کرد: سیمیندشت، نظرآباد، طالقان و هشتگرد برخی از این مناطق هستند و همچنین درخواست افزایش سه شعبه را نیز در کلانشهر کرج داریم.
شعبه "نفت پارس" به گرمدره منتقل شد
مدیر شعب بانک سپه استان البرز به جابجایی یکی از شعب بانک سپه اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه گرمدره فاقد شعبه بانک بود، شعبهای را که در کارخانه نفت پارس داشیم به این منطقه انتقال دادیم. این مسئول در پایان بیان کرد: برخی شعب بانک سپه در سطح استان هم نیاز به بازسازی دارند و تاکنون تعدادی از این شعب مانند شعب محمدشهر، حصارک، مهرشهر و رسالت بازسازی شدهاند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود