30 تیر 1392 شماره خبر: 35638 خدمات فنی رنا عنوان برترین شرکت در خدمات پس از فروش را کسب کرد سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی نسخه قابل چاپ برچسب ها: خدمات, سنگین, کیفیت, خودروهای, برترین, ایران, استاندارد, بازرسی, ارزشیابی, گزارش, خدمات،, سایپا, شرکتهای, امتیاز, عنوان, خودرو, عملکرد, بهبود, معیار, ارزیابی مطالب مشابه: محصولات پارس خودرو همچنان در صدر جداول ISQI سایپایدک رتبه ممتاز را در خدمات پس از فروش کسب کرد صادرات محصولات شرکت سایپا به عراق از مرز 100 هزار دستگاه گذشت سايپا يدك رتبه ممتاز خدمات پس از فروش را كسب كرد افزایش کیفیت و دوام محصولات زامیاد ارسال نظر نام:* ایمیل:* متن نظر: کد امنیتی: * افزودن