14 مرداد 1393
شماره خبر: 126816

مراسم تودیع رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن وتجارت نظرآباد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

مراسم تودیع رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن وتجارت نظرآباد برگزار شد


رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز در مراسم تودیع رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن وتجارت نظرآباد با تاکید بر لزوم تعهد در مسیر پیشرفت، تلاش و جدیت در امور را انتظار نخست مجموعه سازمان از تک تک مدیران شهرستان ها اعلام کرد.
دکتر موفق در این مراسم با تقدیر از عملکرد آقای شهبازی رئیس پیشین اداره صنعت، معدن وتجارت نظرآباد، حضور آقای سید علی افتخاری را در در این اداره مستلزم فعالیت مثمرثمر، پویایی پیگیری موثر در امور جاری دانست. وی افزود: در صورت هماهنگی مناسب با مجموعه فرمانداری شهرستان و سایر دستگاه های اجرایی نظرآباد قطع یقین می توان بازدهی بیشتری از امکان خدمات رسانی در حوزه صنعت، معدن و تجارت را فرآهم آورد. موفق ادامه داد: گستردگی خدمات و امور مرتبط با اداره صنعت، معدن وتجارت اقتضاء می کند که همه ظرفیت های موجود در مسیر خدمت به مردم بکار گرفته شوند. رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گفت: شهرستان نظرآباد از نظر موقعیت جغرافیایی و امکانات زیرساختی دارای یک پتانسیل بالقوه برای پیشرفت سریعتر در همه زمینه ها از جمله در بخش تولید و تجارت است. وی اضافه کرد: در بخش صنعت با توجه به برخی محدودیت های موجود در بحث اراضی مورد درخواست جهت سرمایه گذاری، گام نخست را بر اصل ساماندهی اراضی صنعتی موجود قرار داده و در تلاشیم با تسریع در روند حقوقی بازپس گیری زمین های بلاتکلیف با کاربری صنعتی، به توسعه صنعتی این شهرستان کمک اساسی بنماییم. دکتر ایرج موفق: در این جلسه همچنین از برنامه سازمان صنعت، معدن وتجارت برای راه اندازی یک شهرک صنعتی جدید در نظرآباد خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت مجموعه فرمانداری این شهرستان، این مهم در سریعترین زمان ممکن محقق گردد.
فرماندار نظرآباد: باید همه ظرفیت های تولیدی و تجاری شهرستان را برای رفع معضل بیکاری بکار گیریم
شهریار آقایی فرماندار شهرستان نظرآباد نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت های حوزه تولید و تجارت در زمینه ایجاد اشتغال، بر لزوم بکار گیری همه امکانات این حوزه در راستای رفع معضل بیکاری در این شهرستان تاکید نمود. وی گفت: در سایه تعامل و همکاری می توان بهترین شرایط خدمت رسانی و خدمتگزاری را فرآهم کرد. آقایی با اعلام پیگیری های صورت گرفته جهت ایجاد یک شهرک صنعتی جدید در شهرستان نظرآباد اظهار داشت: خوشبختانه مقدمات کار فرآهم آمده و با تامین برخی زیرساخت های اصلی این مهم بزودی صورت خواهد پذیرفت. لازم به توضیح است که در این مراسم سیف الله شهبازی رئیس پیشین اداره صنعت، معدن و تجارت نظرآباد طی سخنانی مروری بر عملکرد کاری خود داشته و همچنین سید علی افتخاری رئیس جدید این اداره نیز برنامه های خود را جهت انجام امور تشریح کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود