24 بهمن 1392
شماره خبر: 116304

افزایش دو برابری تعداد نمایندگی های رتبه یک ایساکو

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

افزایش دو برابری تعداد نمایندگی های رتبه یک ایساکو


مدیر عامل شرکت ایساکو از راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی اینترنتی به منظور سهولت در پذیرش خودروها در سطح نمایندگی‌ها این شرکت خبر داد.
علی نمکین در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان به شاخص رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش نمایندگی های ایساکو اشاره کرد و و گفت: در حال حاضر شاخص رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش نمایندگی های ایساکو 77.1 درصد است که این رقم تاکنون بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود