15 مهر 1392 شماره خبر: 107447 خدمات پس از فروش سایپا قابل رقابت با خودروسازان بزرگ است سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی نسخه قابل چاپ برچسب ها: خدمات, سایپا, ارائه, سایپایدک, ونیراتو, مدیرعامل, خودروسازی, ونزوئلا،, اظهار, اسپینوزا, مشتری, ونزوئلایی, کیفیت, خدمات،, مناسب, رقابت, آمادگی, ابراز, خصوصی, تکنسینهای مطالب مشابه: سایپایدک رتبه ممتاز را در خدمات پس از فروش کسب کرد برنامه های کلان جهت بهبود رضایت مشتری در فروش و خدمات پس از فروش عموزاده قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد مهمترین هدف شرکت رنا ،افزایش وفاداری مشتریان به محصولات سایپا دیزل سایپا آمادگی همیشه خودرا برای مشارکت در تامین تاکسی ها اعلام کرده است ارسال نظر نام:* ایمیل:* متن نظر: کد امنیتی: * افزودن