28 مهر 1390
شماره خبر: 2222

برای پیروزی به تبریز می‌رویم

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

برای پیروزی به تبریز می‌رویم

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: تنها برای پیروزی به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌رویم.
ابراهیم صادقی اظهار داشت: متاسفانه در 10 دیدار نخست سایپای البرز در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان در فصل جاری، ما در چند دیدار با بد شانسی زیادی روبه‌رو شدیم.
وی افزود: به عنوان نمونه در بازی قبل برابر فجر شیراز تا دقایق پایانی پیروز میدان بودیم که در دقیقه 93 گل مساوی را دریافت کردیم.
این بازیکن با تجربه فوتبال کشورمان ادامه داد: همچنین در برابر استقلال و با حضور گسترده هواداران این تیم در ورزشگاه، ما می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم که متاسفانه به دلیل بدشانسی و از سوی دیگر تجربه کم بازیکنان جوان خود به این مهم دست پیدا نکردیم.
صادقی افزود: بنابراین ما باید هم با حریفان خود مبارزه کنیم و هم بدشانسی‌هایی که گریبانگیر سایپا در این فصل شده است.
صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار این هفته تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اشاره کرد و گفت: بازی کردن در تبریز با وجود 70 هزار تماشگر عاشق تراکتور برای هر تیمی سخت است.
وی افزود: اما ما چاره‌ای به غیر از کسب امتیاز در این دیدار نداشته و تنها برای پیروزی به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌رویم.
کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا کسب تساوی هم برابر تراکتور شاگردان مجید صالح را شادمان نمی‌کند، گفت: اگر برای تساوی به مصاف شاگردان قلعه‌نویی برویم به طور قطع بازنده میدان خواهیم بود.
صادقی تاکید کرد: تراکتورسازی با تمام توانایی که دارد، شکست ناپذیر نیست و در 10 هفته نخست لیگ‌برتر نیز سه بار نتیجه را به حریفان واگذار کرده است.
وی افزود: بنابراین ما برای کسب پیروزی به مصاف تراکتور می‌رویم و اگر بتوانیم در 20 دقیقه نخست گلی از حریف دریافت نکنیم، به هدف خود می‌رسیم.
تیم‌های فوتبال سایپای البرز و تراکتورسازی تبریز روز جمعه این هفته در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان در تبریز به مصاف هم می‌روند.





منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود