14 مهر 1390
شماره خبر: 2022

ارتقاء دامپزشکی نیازمند حداکثر استفاده از بخش خصوصی است

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

ارتقاء دامپزشکی نیازمند حداکثر استفاده از بخش خصوصی است

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: ارتقاء فعالیتهای دامپزشکی در کشور نیازمند استفاده حداکثری از ظرفیتهای بخش خصوصی است و این امر دنبال می شود.
محسن دستور در مراسم روز دامپزشک در دانشگاه آزاد کرج افزود: لازم است به موازات استفاده از توان و ظرفیتهای بخش دولتی، از ظرفیتهای بخش خصوصی نیز در راستای ارتقاء فعالیتهای دامپزشکی در کشور بهره بگیریم.
وی ادامه داد: لازم است استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی در این زمینه به گونه ای باشد که بیشترین بازدهی را به همراه داشته باشند و به کاهش مشکلات و ارتقاء امور کمک کند.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: باید زمینه ای فراهم شود تا شاخصهای بهداشتی درخصوص امور و فعالیتهای مربوط به دامپزشکی ارتقاء یابد ضمن اینکه تحقق این امر، بسیاری از مشکلات موجود را حل می کند.
این مسئول افزود: شاخصهای بهداشتی در زمینه امور و فعالیتهای مرتبط با دامپزشکی در خصوص اموری از قبیل بهداشت دام و بیماری های مشترک باید دنبال شود و این امر اهمیت فراوانی دارد.
دستور اضافه کرد: گسترش همکاری های بخش خصوصی و دولتی در زمینه دامپزشکی، تاثیرات بسیار مطلوبی به همراه دارد و مانع به وجود آمدن بسیاری از مشکلات جدید می شود. 




منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود