11 مهر 1390
شماره خبر: 1947

قدرت هاي سلطه گر هيچگاه حماسه ماندگار دفاع ايران را از ياد نمي برند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

قدرت هاي سلطه گر هيچگاه حماسه ماندگار دفاع ايران را از ياد نمي برند

فرماندار نظرآباد گفت: قدرت هاي سلطه گر هيچگاه حماسه ماندگار ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس را از ياد نمي برند.
'سيد ابراهيم كسائيان' شب گذشته در همايش دو هزار نفري ياد ياران در مصلاي امام خميني (ره) اين شهرستان افزود: در اين جنگ و دوران حماسي به دشمنان ثابت شد كه ملت ايران اراده اي شكست ناپذير دارد ، چرا كه در راه دفاع از اسلام و انقلاب پيرو ولايت حركت مي كنند و وحدت دارند.
وي اظهار داشت: ملت ايران در هشت سال جنگ تحميلي با دستان خالي در برابر دشمناني چون صدام كه نيروهايش با حمايت آمريكا مسلح شده بود ، ايستادند و اجازه ندادند يك وجب از خاك پاك ايران به دست دشمن بيفتد.
كسائيان ياد آور شد: اكنون همين ملت دشمنانش را به زبوني كشانده و در اوج قدرت عظمت عزت و اقتدار در بخش هاي مادي و معنوي قرار دارد و رسيدن به اين قله جاي شكر گزاري دارد.
اين مسوول ادامه داد: اكنون نظام سلطه حتي قدرت پاسخگويي به سووالات مسلمانان را ندارد ، چرا كه با كوچكترين پاسخ خود را رسوا مي كند و اين روند را به خوبي مي توان در نشست اخير سازمان ملل مشاهد كرد كه چگونه آنان در برابر سووالات رييس جمهوري ايران كه نماينده ملت ايران دراين اجلاس بوده ، سكوت اختيار كردند.
به گفته كسائيان ، حماسه ملت ايران در اين دوران به دشمنان اين واقعيت را ياد آور شده كه آنان هميشه در صحنه هستند، تابع ولايت و ادمه دهنده راه امام و شهدا هستند ، لذا آنان و اهداف و برنامه ريزي هاي پوچشان مي مانند و شكست مي خورند.
در اين آيين بار ديگر دو هزار رزمنده اين شهرستان كه در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش آفريني داشتند گردهم آمدند و با امام شهدا و ولايت تجديد ميثاق كردند.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود