22 شهریور 1390
شماره خبر: 1566

قضات و مسوولان دادگستري كرج از ندامتگاه مركزي اين شهر بازديد كردند

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

قضات و مسوولان دادگستري كرج از ندامتگاه مركزي اين شهر بازديد كردند

قضات محاكم كيفري و انقلاب اسلامي دادگستري شهرستان كرج از ندامتگاه مركزي اين شهرستان بازديد كردند.
در اين بازديد معاون قضايي ندامتگاه مركزي كرج ضمن بيان گزارشي از مسايل بهداشتي، فرهنگي، آموزشي،مذهبي و خوداشتغالي در اين ندامتگاه و همچنين انواع جرايم ارتكابي زندانيان حاضر گفت: تمام سعي مديريت و كاركنان بر اين است كه با تدبير دقيق وكنترل صحيح به اصلاح مددجويان بپردازند.
'داود مقيسه' با اشاره به حضور مستمر پزشكان جهت معاينه زندانيان هنگام ورود در ندامتگاه افزود: زندانيان بيمار در زندان تحت مداوا و درمان قرار مي گيرند تا از شيوع بيماري در ندامتگاه پيشگيري به عمل آيد.
همچنين در اين بازديد ' آصف الحسيني ' دبير هيات بازرسي و نظارت بر حفظ حقوق شهروندي دادگستري كل استان البرز با تشكر از مجموعه زحمات زندانبانان ندامتگاه مركزي گفت: زندانباني يكي از مشاغل سخت و در عين حال اثر گذار است و بايد با فراهم نمودن فضاي مناسب، به باز پروري مددجويان كمك نمود تا آنان بتوانند پس از تربيت صحيح به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.
اين گروه از بخش هاي مختلف زندان بازديد و از نزديك با مددجويان در خوابگاه ها ديدار و به مشكلات و مسائل پرونده اي آنان رسيدگي نمودند.
در اين بازديد قضات و مسوولان قضايي دادگستري كرج ازنزديك ، بخش هاي مختلف ندامتگاه را مورد مشاهده و با حضور در جمع مددجويان به مشكلات و مسائل پرونده اي آنان رسيدگي و دستورات مقتضي را صادر نمودند.



منبع : خبرگزاري ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود