21 شهریور 1390
شماره خبر: 1543

آغاز طرح استقبال از مهر در مدیریت کنترل و نظارت شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

آغاز طرح استقبال از مهر در مدیریت کنترل و نظارت شهرداری کرج

مدیر کنترل و نظارت شهرداری کرج از آغاز طرح استقبال از مهر در این مدیریت خبر داد و اجرای از این طرح به عنوان یکی از اهداف شهرداری نام برد.
حسین عطایی از برقراری گشتهای ویژه در قالب طرح استقبال از مهر خبر داد و این امر را از طرحهای مطلوب دانست.
مدیر کنترل و نظارت شهرداری کرج ادامه داد: طرح استقبال از مهر توسط گشتهای کنترل و نظارت با هدف خدمت رسانی به شهروندان در سطح مناطق شهرداری انجام می شود.
این مسئول بیان کرد: طی این طرح، گشتهای ویژه مدیریت کنترل و نظارت در هسته مرکزی شهر کرج فعالیت خود را در این زمینه انجام می دهند.
وی گفت: با اجرای این طرح علاوه بر رفع سد معبر احتمالی که توسط مغازه داران و دستفروشان ایجاد می شود، خاک و نخاله و مصالح ساختمانی که سطح پیاده روها و خیابانها را اشغال کرده باشند نیز جمع آوری خواهند شد.
عطایی اضافه کرد: در طول اجرای این طرح عملیات ویژه ای برای رفع معضل تکدیگری انجام خواهد شد تا با جمع آوری و ساماندهی آنها چهره شهر زیباتر و مطلوبتر شود.
مدیر کنترل و نظارت شهرداری کرج افزود: برای رفع دائمی این معضل همکاری سایر دستگاه های ذیربط ضروری است و این امر اهمیت فراوانی دارد.
وی یادآور شد: شهروندان نیز می توانند با کمک به مستمندان و نیازمندان از طریق مبادی قانونی در برطرف کردن معضل تکدیگری، شهرداری را یاری کنند.




منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود