17 شهریور 1390
شماره خبر: 1447

زمینه ارتقای بخش تعاون در کشور فراهم شود

سپیدار‌آنلاین: گروه ---

زمینه ارتقای بخش تعاون در کشور فراهم شود

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش تعاون نیازمند ارتقا و جهش است و باید زمینه های مورد نیاز این امر را فراهم کنیم.
فاطمه آجرلو افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی، بخش تعاون در حوزه اشتغالزایی مورد تاکید و توجه بوده و با فرازو نشیب هایی راه خود را طی کرده است.
وی ادامه داد: این بخش نیازمند ارتقا و جهش بیش از پیش است و تحقق این امر، بسیاری از مشکلات را حل می کند.
نماینده مردم کرج اضافه کرد: سهم بخش تعاون در اقتصاد، تولید و اشتغال کاملاا تعیین کننده است و برلزوم ارتقای جایگاه تعاون به عنوان یکی از سه اصل اساسی توسعه اقتصادی کشور تاکید می شود.
این مسئول گفت: با تبریک فرارسیدن هفته تعاون به تمامی تلاشگران این عرصه، سهم 25 درصدی این بخش را در توسعه اقتصادی کشور کاملاً با اهمیت دانست.
وی یادآور شد: استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود در حوزه سرمایه گذاری، اشتغال و تولید کاملا تعیین کننده است و این امر باید همواره مد نظر قرار گیرد.
آجرلو بیان کرد: حل مشکلات این بخش از جمله نیمه فعال و غیر فعال بودن بالغ بر25 درصد تعاونیهای ثبت نام شده در استان البرز نیازمند افزایش تلاشها و همکاری ها است.
نمانده مردم کرج، اشتهارد و آسارا افزود: اجرای برنامه های حمایتی و کاملا عملیاتی در این موضوع بسیار با اهمیت است و باید به این امر توجه کافی داشته باشیم.
وی یادآور شد: با توجه به دغدغه های موجود در خصوص اشتغالزایی در کشور به ویژه در استان مهاجرپذیر البرز، پیش بینی راهکارهای مناسب کاملا ضروری است.




منبع : خبرگزاري مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود